By Patapin v torek, 25. januarja 2022
Objavljeno v Excel
odgovori 2
všeč mi je 0
Ogledov 7K
Glasov 0
/media/kunena/emoticons/smile.png Bonjour,Je voudrais vous exposer un problème que je rencontre en passant par le menu "Edition" --> Atteindre --> Cellules... (ou CTRL T) J'ai auparavant utilisé une formula "texte", un copié/collé "valeurs". Mon Excel date de Office 2003, mais c'est pareil vace Excel 2007 (voir fichier joint).Ci-joint un fichier qui decompose en 6 feuilles le déroulement de mon processus (le but est de créer de petits jeux composés de plusieurs) .Ce que je souhaiterais, c'est que toutes les cellules prazna de la plage en Feuilles 3, 4 ou 5 puissent être colorées ensemble.Et je ne souhaite pas de MFC (Mise en Forme Conditionnelle), car je vais être ensuite amené à supprimer le texte (voir Feuil6), pour ne faire plus apparaître des cellules bordurées et colorées.

Ali so možne sans trop de manipulacije? Faut-il une macro ?

Iskreno.   Cellules_semblant_vides.xlsx
Živjo Patapin,

Prosimo, objavite v angleščini, da vas bo večina uporabnikov razumela.

Amanda
·
Pred 2 leti
·
0 Likes
·
0 Glasovi
·
0 Komentarji
·
Živjo Amanda Lee, prav imaš, poskusil bom:
Rad bi vam povedal o težavi, s katero se soočam z Excelom 2003 ali 2007. Najprej uporabim funkcijo MID, da ločim besede na črke. Nato izberem določeno območje z vsemi formulami, ga kopiram in prilepim z uporabo » Vrednosti« Zdaj uporabljam CTRL+T (ali Iskanje in izbiranje à Reach)--> Celice--> Prazne celice--> OKIn to je čudno: ni ustreznih celic! Kaj se je zgodilo? Kako lahko to popravim?  Ne_prazne_celice.xlsx

 
·
Pred 2 leti
·
0 Likes
·
0 Glasovi
·
0 Komentarji
·
Ogled celotne objave